تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

بنام حضرت دوست سلام خدمت دوستان عزیز و محترم.سام هستم گرافیست و علاقمند به حوزه گرافیک. سعی میکنم کارهایی که طراحی میکنم رو در سایت قرار بدم تا هرعزیزی دوست داشت بتونه تهیه کنه اونها رو. اگر سفارش و یا کار خاصی مد نظرتون بود بامن تماس بگیرید در خدمتتون خواهم بود. دوستتون دارم یاعلی


پکیج بی نظیر 20 قالب هنری بسیار شیک و استثنایی


پکیج بی نظیر 20 قالب هنری بسیار شیک و استثنایی

شما میتونید با دانلود این قالبها از عکس خودتون استفاده و پوستری عالی داشته باشید

این محصول یک پکیج عالی از 20 قالب آماده و زیبا برای عکس های هنری با افکت های خاص می باشد که بصورت حرفه ای در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است و شما می توانید اجزای مختلف آن را ویرایش کنید. فرمت این محصول PSD می باشد لذا می توانید به راحتی تصاویر یا طرح لایه باز مورد نظر خود را در این قالب آماده قرار دهید؛ این موکاپ ها دارای کیفیت بسیار عالی و رزولوشن بالا می باشد که باعث می شود بتوانید پیشنمایش هایی با وضوح بالا و ابعاد بزرگ بگیرید. این محصول بصورت اسمارت آبجکت ساخته شده و استاندارد های طراحی در تولید آن بطور دقیق رعایت شده است.

این پکیج پس از بررسی و جسجوی بیش از 200 سایت گرافیکیی مختلف خریداری شده و پیشنمایش های فوق تنها بخشی از خروجی های فوق العاده خاص و شیک این مجموعه می باشد؛ لذا شما می توانید پس از تهیه این پکیج از صدها خروجی دیگر با طرح های کمیاب و رنگ های مختلف استفاده کنید.

 

 


مبلغ واقعی 250,000 تومان    61% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 97,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۶ تیر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 239

برچسب های مهم

پر فروش ترین های فورکیا


    پر بازدید ترین های فورکیا


    مطالب تصادفی

    • پکیج بی نظیر 20 قالب هنری بسیار شیک و استثنایی
    • دانلود طرح لایه باز 50 کارت ویزیت لایه باز گلچین شده
    • دانلود تراکت رستوران
    • دانلود تراکت ارایشگاه بانوان
    • طرح ویژه تراکت سالن زیبایی

    درود بر دوستان عزیزم خوش امدید..برترین طرحهای لایه باز گرافیکی رو براتون طراحی و قرار میدیم .جهت سفارش طرح مورد نظر بامن در تماس باشید